Kyligt

Hejhejhej..

Idag vart okej o komma upp, var pigg o vaken vid halv elva. Trots att jag somnade närmre 4 inatt. Den där dumma jetlaggen har svårt att släppa taget.. :/
Sen vart det iväg med mamma, köpa begravningsbukett :/, o handla lite mat..eftersom både kyl o frys är tomma. Kyl förståss för att den är sönder, men frysen för att jag varit väldigt glupsk dem senaste dagarna :) ..

Dessutom ringde jag min älskvärda (not really) hyresvärd o bad om ny kyl o frys. Dem sitter ihopa så jag antar jag får bytt hela..även om dem har minst 25 år på nacken hade han mage att fråga vad som hade hänt. Uuuuuuhm, jaaadu lille gubben..dem är ganska gamla o trötta så det var väl helt enkelt på tiden dem gav upp. TRÖTT, vafan tror du??? Döööööhhh..
En stund senare ringde dem o bokade tid med mig för att komma o byta den imorgon, gosh de gick snabbt för att vara Matsan. Hm, undra just om han skärpt till sig..har han fått en stämning på halsen tro?

Well well well.. ni som undrar varför jag hatar min hyresvärd så mycket kan bara kolla på mina inlägg från ungefär denhär tiden förra året, då jag fick en oväntad elräkning på 5000 kr. Ringde upp honom o bad honom snällt att hjälpa mig betala den då värmen ingår i kontraktet (det var mina EL-element hade orsakat den höga elräkningen), vilket står svart på vitt i mitt kontrakt. Han skrattade bort det o bad "lilla mig" bara att betala.. Ooooouuuhhh, sen dess är han mycket hatad i mina ögon. Det blev droppen, frånsett att han är otroligt snål, obrydd o dålig hyresvärd i alla övriga avseende var det just det som fick mig att hata honom.. :) yes..

Kommentarer
Postat av: tizor

hur gick det med den där räkningen? tvingades du betala förra vintern?

2011-01-12 @ 00:34:02
Postat av: Johanna

Yes, she did :/ ..

2011-01-12 @ 13:57:49
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!