Surprise!

Sorry jag varit lite sämst på att höra av mej, men dels inte haft tid o dels inte haft tillgång till dator.

Men jag har alltså varit i Uppsala och deltagit i finalfesten Bootcamp 2011. Och efter det stannade jag kvar några dagar o umgicks med min kära Sandra, som lämnar landet för Teneriffa nu på tisdag! You go girl! ♥

Jag & Sandra åkte hem till hennes systrar,
åt massa mumsiga jordgubbar o gjorde goda mojitos..
Sen gick vi o mötte upp Amanda & JennyTerassen

Det härliga återseendet med all personal från GG och Barskolan Academy, o även då finalen i Bootcamp skedde på Whiteclub. Det var otroligt roligt att träffa alla igen.. o alla blev verkligen överraskade :)
Alla dem söta delatagarna i Bootcamp 2012.
GGBC personal. Glitterbamse, Sammy, Chris & Maskinen
Tillome veteranerna hittade hit.. Poya, Stefan, Patte & Lastra
Gurkan & Hugo Rosa var förstås också närvarande..

Vem blev då vinnare? Och kommer få åka till Miami, Las Vegas och London o jobba?
Jo..
NEJRAAAAA!!! :)
GRATTIS GUMMAN, så jävla bra kämpat! ♥

Kommentarer
Postat av: Nejra

Tack finaste duu!! sjukt kul att se dig igen :D

2012-03-06 @ 00:42:06
URL: http://nejra.myshowroom.se
Postat av: Josefine

Håller med, riktigt kul att se dig i torsdags johanna!! :)

2012-03-06 @ 17:47:15
URL: http://josefinekarlsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!