Miss my kittycat

Vi har för tillfället ingen fungerande bil o som ni vet har min lilla Soloprinsessa bott hos min mamma några veckor, eftersom det varit för kallt för henne här i min lägenhet. Men så kom lilla jag på smarta idén att köpa ett koppel och promenera med henne ner till mig i det fina vädret, eftersom min lägenhet nu är mycket varmare (dels för att det ju är mycket varmare ute).. Hon har varit utekatt när vi bodde i Mörarp, så tänkte inte det ju inte skulle vara några problem alls. Köpte koppel o godis för att belöna henne (och muta lite kanske)..
Promenixade hem till mamma och satte på henne kopplet, då började hon liksom smyga runt på golvet som en liten vessla. Hon betedde sig jättekonstigt. Sen tog vi ut henne på gräsmattan utanför o de enda hon ville var att springa in i buskarna o gömma sig. Men blandad förtjusning sprang hon runt och nosade, men efter ett försök på 10 minuter gav vi upp och bestämde oss för att hon nog inte tyckte det var så skoj trots allt. Dessutom blåste det ganska mycket, så det skulle bli för kallt för henne att gå hela vägen hem till mig. Det sötaste var att hon hittade själv tillbaka till ytterdörren där hon bor, även om det är på 2a våningen och det finns 4 andra dörrar och vägar att välja på, men hon stannade inte förrän hon var utanför mammas ytterdörr. Duktig är hon! ♥
Puss på dig, sötnosen! Saknar dig..

Kommentarer
Postat av: ina

Ahh du, ja tänker fram o tillbaka ang. sommaren. Kan inte redigt bestämma mig men beslut kommer snart haha, Själv? :)

2012-03-06 @ 18:23:01
URL: http://krisztinatofalvi,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!