Brrr...sa någon kallt?

Ni vet jag har ju haft lite (!) problem med min hyresvärd, och har fortfarande. Kanske inte lite har jag kommit på nu, utan ganska mycket. Ni kommer nog förstå varför när jag berättar följande. Jag har sagt att jag har kallt inomhus, men inte fan trodde jag de va såhär illa.. Var o köpte nya digitala termometrar häromdagen, trodde nämligen mina va sönder. Men det var dem tydligen inte..


Hallen

Toaletten

För här visar dem splitternya exakt samma grader. Ja, inomhus!
Jag vet inte vad jag ska göra längre.. varken miljöhälsovårdsmyndigheten eller hyresgästföreningen verkar kunna göra så mycket åt saken.. Jag blir bara trött. Och ledsen. Någon som har en ny lägenhet till mig?


Kommentarer
Postat av: Kitte

MEN !!!! Det är fan lag på att de inte får va under .. 20grader (vet inte exakt) herregud ! du kan ju bli sjuk, lunginflamation m.m.. Nej det får dom ju fan fixa !

2012-02-03 @ 15:10:02
Postat av: Ina

Amen shit!! Skojar dy med mig!!!! Förbannad!

2012-02-04 @ 04:11:44
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nej det stämmer Kitty, det får inte lov att vara under 21 grader på dagen och 18 på natten, enligt lag. Men tydligen..?

2012-02-06 @ 10:49:42
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!