Söndagsmys

Söta Sandra o min dag har varit helt underbar! Vi började med att gå till Kullagatan, som jag på något sätt fått för mig skulle vara öppen. Men icke sa nicke, hel-stängt vart det där. Aldrig sett Kullagatan så tyst o öde, det var nästan lite skrämmande. Äääänyway! Vi gick till Söder istället, där dem oavsett högtid eller helgdag har öppet jämt som ständigt. Lite creed ska dem allt ha, dem mörka kvarteren! ♥


Jag hittade ett par ur-gulliga läsglasögon jag ville köpa, och med min vanliga otur så hade dem ju såklart inte min styrka. Så det blev inga.. men allvar, hur söta?? :)

Sen blev vi fikasugna o skuffade oss fram i snön till Pistaschia (eller hur det stavas?) ..

Där det blev glass och kaffe, MUMS!
Btw, jag kan varmt rekommendera jordgubbssorbeten där! Helt fantastisk!

Som om inte det räckte med en fika..


..så gick vi hem o lagade amerikanska pannkakor, samt svenska :)
 

Jag gjorde dem svenska..


..och Sandra dem amerikanska,
de va första gången för henne så jag visade henne :)


Blev en mysig fika på fika, som vi fick bjuda på ytterligare en (hemlig) gäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!