Gamla bilder..

Blev jättetrött på att packa upp hela mitt liv ur min rosa resväska, så satte mig för att titta igenom gamla bilder på datorn istället..


Grupp 2, 2009
- minns ni den här snubben? :)





Låt mig presentera Mr. Jonas "Fråga Olle" Tucker
Mannen, myten, legenden..
 
som tatuerade in "Grabbarna Grus - Beachcluben, inte Originalet"
på armen (man kan nog tillome se litegrann av tatueringen på bilden)

med flickvännen Gisela,
som han träffade nere i Magaluf vars Svensson-jobb är som strippa
och som även tatuerade in varandras namn på kroppen efter att ha varit tillsammans 14 dagar.



Haha, ja herregud.. vilket härligt par va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!