Nobodys perfect

Jag sitter här på skolan o har precis varit o skrivit ut elevernas läxförhör, nu sitter dom o skriver dem o jag hoppas att det ska gå bra :) Ska strax till Publix o köpa in lite råvaror till skolan så dem kan blanda sina smarriga drinkar :) Sen tänkte jag sätta mig o sortera lite viktiga kvitton igen, det börjar bli dags nu :)

För er som bara tror jag glassar här i Miami, så har ni delvis rätt, haha.. men jag gör också en del viktigt arbete för barskolan, men jag känner att det är kanske inte roligast i världen för er att läsa om liksom, ellerhur? Dessutom är detta min dagbok, dvs jag skriver saker jag själv vill minnas om 5 år.. Då tycker jag det är mer spännande o minnas den stranddagen tsms m Sandra & Chino än hur många prov jag skrev ut till eleverna.. Är ni med? :) Så är någon jätteintresserad av vad jag gör om dagarna o inte får tillräckligt information på bloggen så vetni, jag har faktiskt en telefon, en mejladress och en facebook för er att skriva på :) För jag är uppriktigt glad att ni bryr er om mig, det är jag verkligen..


Så de så :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så underbar gumman! helt rätt inställning <3

2011-11-23 @ 13:52:30
URL: http://rockmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!