Cool down

Varit en helt underbar men otroligt svettig dag idag :) Det är typ tusen grader här! 
Vi gick först längs med Collins Ave o tittade i butiker - liksom Tess o Malin tipsade jag Sandra om mina bästa shoppingtips inne på VS o hon kunde inte heller hålla sig ifrån att köpa dem ;)
Sen tog vi oss över till Washington Ave där vi hittade världens sötaste lilla krypin-butik men ungefär en miljon smycken o alla va lika fina.. Man ville typ köpa hela affären! (fast det gjorde typ Sandra med..)
Vad jag köpte kommer jag lägga upp på bild imorgon! Hinner tyvärr inte nu, då jag lovat att laga middag till min söta pojkvän innan han kommer hem från jobb.. Vi orkade faktiskt aldrig gå ända upp till Lincoln Road Mall, som ligger på 17e gatan.. utan shoppingen på Collins o Washington räckte bra för oss :)

Så efter flera timmars shopping i värmen blev vi så törstiga o varma att vi bestämde oss för en sväng nerom stranden o ta ett dopp, med oss köpte vi ett sexpack Smirnoff Ice att svalka av oss med :)


Yumyum!


Man är tvungen att ha en papperspåse runt flaskan när man dricker på allmän plats,
annars får man böter av polisen!


Kommentarer
Postat av: Louise

Så avundsjuk jag är på dig snäckan! Här fryser man ju nästan ihjäl! Haha! Puss och kram

2011-11-16 @ 07:08:18
URL: http://lout.devote.se
Postat av: Tess

Gud så herlig dere har det :)

Vil ned igjen! men kos dere masse :D

2011-11-16 @ 20:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!