Black Friday

Idag är det fredag och jag tror jag ska kila ut på stan en sväng o kolla all Thanksgiving-REA.. som antagligen redan är slut det mesta o bästa, eftersom affärerna öppnade 00 inatt. Men eftersom jag ju ska köpa en ny kamera, igen, så kan man ju chansa :) Dem kallar denna dagen Black Friday, något i stil med långfredagen kan jag tänka mig, för dem flesta som inte jobbar i affär då förstås, är lediga.. Men rean håller i över hela helgen, så det blir skoj! Även lite julklappar kan man ju passa på att fynda, kanske :) Jag har typ redan planerat färdigt allt till hela familjen, inklusive Chrissy.. nu ska jag bara hitta de jag vill ha också :p


Now it's shoppingtime!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!