Fullbokad !

Yesterday, världens skönaste dag.. Fick gjort tusen saker och lite till.. Dessutom ringde bror min o behövde hjälp klockan nio på kvällen, och såklart gav jag mig iväg som ett skott för att ställa upp! Körde racer till Malmö och hjälpte till halva natten, trött som en kalv imorse när klockan ringde sju..

Upp o hoppa, och racer hem till Helsingborg igen för att gå på möte klockan tio.. Snabbt avklarat sprang jag hem för att boka min biljett till Stockholm imorgon. Det gick toppen förutom att min bank sa jag tydligen spärrat mitt lösenord på kortbetalning - skoj.. Anyways, bort till Johannasöta för att göra naglar! o dem blev alldeles alldeles underbara :)


Skyndade mig vidare till stan för att möta upp mamma, som jag bjudit med på massage tsms m mig :) Det var galet va ont de gjorde i ryggen, men han var ändå duktig! Berättade att han tyckte jag var väldigt muskulös och att det syntes jag jobbade mycket.. Dessutom sa han jag var otrooooligt spänd och han hittade tillome min "triggerpunkt".. tydligen någonting man har om man haft en spänning under många år.. Ingen aning, ont gjorde det iallafall men otroligt skönt nu.. Känns som en tolvkilos ryggsäck släppt ifån mina axlar. Puhh.. 

Ilade ut för att flytta bilen, sen hem till lägenheten för att möta Daniel för nyckelöverlämning sen hem till mamma med alla väskorna och packa packa packa.. eftersom jag inte hunnit börja direkt hade jag en del att stå i :$ hihi.. Och nu tog jag en paus för första gången denna veckan.. Men det var skönt :)

Hur har ni det, söta läsare? Vad har ni hittat på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!