Lova mig, se den!

Ååååååh guuuud.. ja, jag vet att jag typ BARA skrivit om filmer nu i varje inlägg (kanske hellre de än hur jag hostar slem och snörvlar?).. men ärligt talat, jag såg precis en film som satte djupa spår i mitt hjärta. Ni bara måste se den! Även om den till en början verkar dötrist o lite märklig, så snälla låt det gå en liten stund men fortsätt o titta.. Den är helt fantastisk. Om man tycker om vackra, naturliga men kanske sorgliga verklighetsbaserade historier, med en mening att sprida ett budskap. Eller att ge chans till eftertanke. Då tycker jag absolut att ni ska väjla denna filmen..


Lovely, Still. Jag bara älskar den.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Håller på att ladda ner den nu, älskar såna filmer :)

2011-03-14 @ 21:56:51
URL: http://carolineholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!