Fredagsmys med Caroline

Nyss tagit en varm o uppiggande dusch, det var himla skönt. Strax kommer sweet Caroline hem till mig. Vi har inte riktigt kunnat bestämma oss om hur kvällen kommer se ut. Tanken var först några glas vin på Bara Vara, men nu känner vi oss lite mer hemmamys sugna (eller jag). Typ spa kväll med ansiktsmask, nagel och fotvård, hårinpackning, ört te och bara allmän mysfaktor på hög nivå.. vi får se hur kvällen utvecklar sig.

Det kanske slutar med att vi går ut i badrock ;) nja, troligtvis inte. hahah!
Jag ville önska alla mina läsare en helt förtrollad helg .v puss på er!


                                                                                 Miss you my darling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!