Sveriges nationaldag

Sveriges nationaldag idag, skam att vi inte firar det mer än vi gör =/.. fast nu borde vi när det ändå blviit helgdag o allt! Ibland önskar jag vi vore lite mer patriotiska så som norrmännen.. Fast det är kanske lite o ta i, gosh ni skulle sett dem här nere den 17e maj. Det var inte lugnt!! Puuuuuh! Haha! 

Allefall :), jag tänker iallafall fira det genom att måla mig gul o blå på jobb idag :D! Kan bli kul.. hahah. Hoppas ni firar lite från mig i Sverige :) äter massa svensk mat o ligger o myser i sveriges gröna gräs! Saknar lite.. nej nu blev jag sentimental, hejdå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!