Saaaarryyy

Fööööööööööörlåååååååååt... jag vet jag lovade att uppdatera var tredje dag!!!! Och nu har det gått en veckaaa!! SOOOORRRYYYY !! Men denna veckan har både varit kaos och världens bästa ! Till att börja med så har det regnat mestadels.. och för det andra så har jag blivit sjuk. Mina två kaos denna veckan :) Mina lyckligheter är att sötaste lilla Petra har kommit ner o hälsat på :D Wihii! Så himla skoj! Älskar denna lilla varelse, hon är så gooo.. tråkigt för henne bara att det ska regna fram till söndag och dem åker hem på tisdag =/ men eftersom jag aldrig sett denna tjej med en ledsen eller sur min så gillar hon bara läget :)!

Nu måste jag kila till drinktävlingen, skriver mer när jag kommer tillbaka! 
Ha en underbar dag mina vänner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!