Varje gång är som den första gång vi sågs..

Helt underbar låt..


Petter - Längesen


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har förstått att det varit dåligt mellan dej och din kille, men är det bra nu igen? =) Jag ana det på dina 2 senaste inlägg..?

Jag älskar din blogg förresten, har följt den ett tag! =)

2011-07-04 @ 13:42:43
Postat av: Johanna

Hej Caroline. Skoj att du läser min blogg :) Jag vill helst inte ta så personliga svar helt öppet på bloggen, skriv gärna din mejl/blogg-adress så kan du få mitt svar. Kram!

2011-07-06 @ 09:36:14
URL: http://totallymoi.blogg.se/
Postat av: Caroline

Det förstår jag =) Min mail är [email protected]

Kram på dej!!

2011-07-07 @ 22:28:22
Postat av: Johanna

Caroline, provade att mejla din adress - men det stod att adressen inte fanns =/

2011-07-08 @ 11:12:51
URL: http://totallymoi.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ojsan, nej det är inte konstigt att det inte gick, ser att jag glömde ett e :P

Det ska va [email protected]... Förlåt för det =/ Men prova igen, nu ska det vara rätt! =)

2011-07-08 @ 20:33:26
Postat av: Caroline

Det verkar vara nåt fel med hotmail eller mitt minne, för jag kan inte logga in på den mailen..? Det var iofs längesen jag var inne på den, det är en reservmail. Jag har en mail till, min "seriösa" mail hehe.. Men ville inte skriva ut den här då jag förstått att det är endel som läser din blogg och jag vill inte att en massa okänt folk ska ha den. Såg att du måste godkänna kommentarer innan de publiceras, så jag skriver min mail här, men publicera inte detta inlägget så är du snäll.. [email protected]

Kram!

2011-07-08 @ 21:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!