Jag tror jag pratar i sömnen..

eller så är jag fortf full? Godmorgon, sovmorgon är okej om man vaknar upp efter världens bästa födelsedag :)! Spenderades med någon som jag tycker om mest i hela världen. Och på en plats jag alltid älskat att besöka, genom hela livet där vem och vilka jag älskar otroligt lever. Helt enkelt, en fantastiskt födelsedag som man blev helt utmattad men otroligt glad av :) Förvirrad som vanligt..

Bilder kommer nog inte komma tyvärr, även om jag har tusentals från gårdagen! :p Just nu är det inte läge helt enkelt.. say what? men anyways.. hoppas ni är lika glada som jag är :)!! (o ps, nej jag går inte på droger) pusssss påååå eeerrr ♥...


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad lurig du är Johanna, men jag förstår dig.. man vill inte skriva ut allt här. Skönt att läsa att du tycks må bättre iaf ^^,

2011-07-11 @ 19:29:46
URL: http://mamasan.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-19 @ 09:20:31
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!