Bokad patutis

Gårkvällen tsms m Sarah var hur mysig som helst.. eftersom hon är vegeterian blev det inget kött till middag utan istället god bakad potatis med massor av goda grönsaker och ett vitt vin till det.

              Mmm, smarrigt :)

Imorse väcktes jag av Sarah som smsade o frågade om jag inte skulle mötas upp för en fika på stan. Jovisst, in i duschen, på med några nya kläder och lite makeup. 40 minuter senare var jag färdig att gå..
Vi möttes upp på Knutpunkten o gick tillsammans till Waynes Coffe, (som för övrigt har dem absolut bästa Chailattena i världen!) där vi fikade.. Sen gick vi inom H&M innan vi skiljdes åt. Hon skulle hälsa på sin farmor som fyllde år och jag skulle up o hälsa på pappa på sjukhuset.

Ikväll kommer Chrissybaby hem till mig.. så varit sådär himla glad o lycklig hela dagen :) Så ska vi hem till Jenny & Niclas o äta middag vid 20 tiden..

Hoppas ni också har en underbar helg..


Kommentarer
Postat av: lilian le

va med och tävla om att bli veckans länk ! :D



http://lilianle.blogg.se/2011/january/veckans-lank.html

2011-01-15 @ 17:16:42
URL: http://lilianle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!