Snabbt inlägg

Hejhej, tjingeling o allt dedär.. förlåt mig för att jag varit så himla dålig på att uppdatera! Men ska jag var helt ärlig så har internet där ute i skogsmullen inte varit sådär himla bra. Tro det eller ej, men vårt internet på dem skånska vidderna är bättre än i dem västerländska skogarna :)..

Vi hade iallafall supermysigt med MASSA mat o MASSA dricka hos Chrissys farmor o farfar i lördags.. Sötare grandparents får man leta efter :)  Oså hans söta familj..dem är så himla rara o goa, omtänksamma o välkomnar en alltid med öppen famn o värme. Tur man inte har det som i Little Fockers familj :p
I söndags hade vi heldag med familjen Järnhester då vi åkte på utflykt.. Emelie skulle spela innebandy match så vi följde med o kollade :) (bilder kommer imorgon) .. sen idag har vi varit o besiktigat Chrissys betsy, den gick igenom utan bekymmer! Och på Lager 157 o shoppat lite.. Sen inom hans mormor o fikade. Och lekt lite med dem små söta dagisbarnen hos Ann Katrin..och ätit middag o massor va plättar till efterrätt :) mums.

Nej nu spricker snart mitt huvud av huvudvärk, vi hörs imorgon.. nu kommer Chrissy med mcdonalds ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!