Kyl & Frys

Goodmorning
Strax kommer dem med min nya kyl o frys! :) Ä-n-t-l-i-g-e-n!
Ska bli så skönt att kunna handla hem mat igen.. Bara haft det precis nödvändigaste då jag knappt kunnat kyla ner maten. Jobbigt när man är två! Dock får man väl se det som något positivt att jag i hallen har en sådär 14 grader. Så haft mitt smör, mjölk osv där sålänge.

Igår såg jag The Incredibles. haha, jag o mina barnfilmer.. men den va faktskt rolig :) se den.. jag såg även Circle, den va desto sämre..sådär lätt uträknad thriller.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Så du har också kallt i din lya? Jag med! Skulle inte oroa mig om min kyl pajade, hade bara lagt det på golvet i sovrummet så hade det håll perfekt temperatur.. sjukt nog :D

2011-01-20 @ 20:34:31
URL: http://mamasan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahaha! Ja, så farligt är det inte för mig längre..som tur är! Bara hallen som är värst nu, typ 13-14 grader. Fast två dörrar som jag kan stänga in till "lägenheten" så kylan håller sig borta ganska bra. Sjukt hur hyresvärdar kommer undan med allt. Jag tjatade dock till mig nya dörrar o fönster som gjort min lägenhet varmre, du borde också försöka. Gå med i hyresgätföreningen, dem skyddar o hjälper dej jättemycket! Lycka till gumman!

2011-01-20 @ 20:42:24
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!