Wee, fler kanaler :)

Godmiddag mina kära läsare!
Det ringde nyss på telefonen, såklart en vänlig telefonförsäljare som vill sälja på mig just vad jag velat ha o behövt länge - ett tvkanal paket! Hur kunde dem veta att jag bara har ettan, tvåan och fyran? :)
Som ni vet är jag ju ganska svag för telefonförsäljare..vet inte varför man jag vill inte slänga på luren och sen är jag fast! Hahah :) dum som man kanske är..

Men jag tyckte själv att jag fick en kanonbra deal :) Och efter att bara haft 1, 2 och 4 sålänge jag kan minnas, var det kanske lite dags en förändring :p
Vad jag mest var intresserad av var kanal 3 och 5 och dem fick jag, däribland många. Och dessutom till ett helt överkomligt pris! Så jag är helnöjd :)



I wish..


Kommentarer
Postat av: Kitte

bra, 3:an måste man ha = våra bästa år!!! =)



trodde först de va din rosa tv, jag bara AAAAAAAHHHsån vill jag med ha typ ;D

2011-02-18 @ 17:47:55
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!