Rastlös!

Söta Sofia gick nyss till jobb, vi har ätit långfrukost tsms.
Hon är ju bara världens sötaste människa ♥
Strax kommer Chrissy hem o ska berätta om hur buisness mötena som han nyss varit på har gått, kan bli en intressant historia :) haha! Sen blire en sväng på stan och handla underkläder.. dags för lite nytt, känner jag.

Jag funderar på vad man ska göra ikväll förutom träna, någon som har något förslag?
Kanske hälsa på lilla farmor? Eller hjälpa Jenny måla om lägenheten? Jag är sugen på att baka, någon som vill hjälpa till? Kanske åka en sväng till Malmö o möta söt Stephi som man inte sett på år o dar? Guuud va jag har spring i benen!!!! Jag orkar verkligen inte var arbetslös längre ;( ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!