Fuego!

Phew! Kom nyss innanför dörren, helt slut i kroppen.. Men varit en helt fantastisk dag, fått gjort massor och ändå hunnit med att umgås med dem jag älskar mest! :) Är det inte fantastiskt vilka lyckorus man får ibland?

Håret blev jättekort om ni undrar.. bild orkar jag inte lägga upp nu så får bli imorgon! Kanske lite väl kort lugg för min smak, men what to do? Jag är ändå helt okej nöjd :)

Sen testade jag på att dansa Fuego med Jenny idag också, det var ju hur kul som helst! :D För er som inte vet är det en latinamerikansk dans, lite salsastyle fast ändå inte :p Tydligen Friskis&Svettis eget svar på Zumban! I vilket fall.. testa absolut om ni får chansen!

Här nedanför kan ni se en video där en tjej dansar F.. hennes dansstil är dock en aning hårdare och mer agressiv är den vi provade på. Vi dansade med mer mjukhet och kvinnliga rörelser..men grundstegen verkar va demsamma. Skitroligt anyhow :)





Imorgon ska jag jobba på Olympia.. Blev glad när Annette ringde o frågade om jag ville, ska bli himla kul att servera igen! Inte serverat på över ett år nu ju.. Ja, jag vet att även om jag bestämt mig för att lägga restaurang och krogbranchen lite bakom mig får allt ha sina undantag :) Nån gång då o då måste man få återfall..o det kommer jag nog fortsätta få resten av mitt liv :$

Godnatt mina vänner, hoppas ni kommer sova gott inatt. Och alla andra nätter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!