Glad:)

Ska strax iväg o handla med min söta lilla mamma, kanske blir det en solning på det.. men främst av allt så ska vi hämta mina tv kanaler :) :)! weee.. ska bli så skönt att slippa spela sönder tv3, 5, 6 play på datorn! Eller slippa laddan er alla möjliga sorters serier bara för att! Utan bara sitta o zappa framför tv för en gångs skull.. är ni inte lita glada för min skull? :$

Jo :)

Sen vill jag ju ha en ny mobil, någon som har något förslag? Jag pallar inte lägga ner flera tusen på o köpa en Iphone när det kommer ut nya modeller stup i kvarten.. dessutom har jag inte råd att lägga en månadskostnad på 600:- heller för att slippa betala telefonen kontant. Så något annat förslag, men ändå en helt okej telefon liksom?

Vi hörs senare. Hej svejs i lingonskogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!