Gooooooood..

Goooooooodmorning.
Aa, faktiskt.. en helt underbar morgon. Känner mig lycklig :)! I believe, this will be faboulous ♥ Youandme.

Ska strax hem till mamma men min lilla kissebebis, se om hon o lilla Agnes vill bo tillsammans när jag reser (om jag reser). Jag tro det kommer gå hur bra som helst.. Solo är mycket lugnare o snällare nu o Agnes har blivit en kvinnakatt efter sin operation. 

I eftermiddag ska jag fika med söta Helena, hon reser ju ner till Mallorca o går barskolan efter min rekommendation, om bara 6 ynka dagar :) Hon kommer ha såååååååå skoooj! Som jag hade, det var mitt livs absolut roligaste tid! Gå in o kika ni med - klicka på länken ovanför eller kika på videon undertill! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!