Back to reality..

Medelhavet och Mallorca är fantastiskt!
Ni som ännu inte varit där borde verkligen ta chansen att åka dit och njuta.

Jag har dock saknat mina vänner och min älskade familj sinnessjukt mycket! Ska bli så underbart att träffa alla igen nu när jag kommer hem! Tillochmed saknat min blogg! I övrigt har min sommar varit den mest fantastiska någonsin..unnat mig att leva och njuta varje dag!

V
äldigt efterlängtat dock; Zoegas bryggkaffe, skånemejerier, grönt gräs, husmanskost, kranvatten, blandgodis, bil med tak ;) ..

Fast vad är grönt gräs jämfört med vita sandstränder?

Amen.

Dagen har varit fullspäckad av Borås-shopping <3 loveit. Ikväll ska vi laga en liten överraskningsmiddag till familjen Järnhester som tack för att vi fått spendera några dagar här. Med en liten present som dessert. Hoppas dem blir glada :) Senare kväll hade vi tänkt oss att åka in till Borås och mysa lite, kanske blir det XoY o världens fest eller också ett glas vin med våra närmaste vänner (som jag har saknat sönder mig efter dig, Roxybaby <3).. Vemvet? Kanske blir det Göteborg tsms m Chino o hälsa på Max, Ahnna o alla andra sköna Mallorca-lirare.. hmm, ni märker kanske att vi som sagt inte hunnit 'planera alls', kände jag nu.. haha :) Oplanerade kvällar brukar bli dem bästa!

B
tw, någon som har kört detox o har något tips på vilken kur man ska köra?
Den trötta Life-tanten lurade på mig Pure Cleanser..tror de kommer slå ut hela tarmfunktionen hos mig när jag läste innehålltförteckningen :p hjälp mig!

Massa puss, har saknat er..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gumman, ska du detoxa så ska du köra den kuren som heter detox och som är flytande. Den e super- tycker jag! Du kommer kissa heeela tiden!! :)

2010-10-03 @ 08:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!