Hemresa bokad!

Hilou :) ..

H
ärligt att vakna upp till en alldeles grå himmel och inte skymten av sol sålångt ögat kan nå.. (eller?!)
Bokade alldeles nyss min biljett hem..imorgon halv sex på kvällen är jag hemma i härliga Helsingborg igen. Sinnessjukt billigt, 147:- borås-göteborg, göteborg-helsingborg med tåg..trodde inte mina ögon!

Puh o detox hit o detox dit.. jätteglad för alla förslag jag fått, men hittar inte ens hälften av dem på internet. Hur i all världen ska jag då hitta dem i hälsokostbuktikerna? Dessutom vill jag verkligen inte gå ner i vikt utan bara rensa ut alla gifter ur kroppen.. vilket kan vara en del efter en sommar i Magaluf..
Och gärna veta vad som är i innan jag sväljer ;)

Nej, klockan tickar.. nu ska jag umgås lite med det bästa som hänt mig..
Baby, kommer sakna dig så mycket.. Älskar dig av hela mitt hjärta <3

                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!