F-f-friday

Hilou

Gårdagen, hårdträning sen utgång.. Kändes ju som en klok blandning?
Men skoj att träffa lilla Johanna igen..väldigt längesedan. Blev det nya stället (eller de är kanske inte så nytt längre? haha) Lila helvetet.. var helt okej förfest crib, mysigt upptänt med massvis av ljus. de gillar ju jag så blev plus i kanten. Vidare till Tempel, träffade Tobbe på vägen när jag skulle möta Johanna så blev uppskriven på listan. Tur var väl det, för gud så lite folk! Max 80pers? Stannade en stund sen gick vi vidare till Zoo. Antagligen vädret som fick folk att stanna hemma, för där va heller inga.. tog en drink o hälsade på kändisarna sen tillbaka till Tempel. Eftersom Cardinal har lämnat sina torsdagar åt Tempel nu föväntade jag mig mycket mer, men nej..det hade inte hunnit bli så mycket mer. Stannade en stund till o dansade, för bra musik spelade dem iallafall :) Sen hemåt i regnrusket..skönt att krypa ner i sin säng sen!

Ska ner på stan för att möta upp Carro för fika om en stund..ikväll väntas bowling på BigBowl med Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!