Lycka

Åååh.. måste skvallra lite om mina inköp - jag är så nöjd :)

♥ shopping

Två urläckra Bh'ar.. ett par riktigt heta stretch jeans i gråsvart.. en alldeles fantastisk superblommig tunika ♥.. ett par svarta benvärmare, tråkigt inköp men behövligt till mina sexiga boots jag nyligen köpt.. Ett par stoora guldöronhänge, looove.. 5 par supersöta öronhänge från gina, rosor i olika färger ♥ .. En supergullig blommig klänning, mumma.. Och sist, och absolut bäst - en fantastisk vit top med massor av volanger framtill ♥
                               Aaaah..jag är kääär :)                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!