Bästa dagen på länge!

Helt otroligt underbar o alldeles alldeles fantastisk dag idag. Bästa på hela veckan tror jag :) .. Jag har fått gjort så himla mycket som jag skullat o det bästa av allt; allt har gått som jag velat!

Fått köpt hårfärg o blonderat håret, hälsat på farmor, varit på forex o växlat in euros från mallis, köpt tre svarta ursnygga topar i spets från H&M (välbehövligt, jag lovar!), guldöronhänge (kunde inte låta bli, det var 75%!) och massa nya sexiga underkläder! Grrr..fast hoppas chrissy gillar dem :$ Åååååhhh....vet ni det bästa av allt? Jag har köpt mig en ny kamera, åh, jag ljuger inte om jag säger att jag vill förlova mig med den. Helt galet fin :)! Men faktiskt inte rosa alls, ens i närheten..utan turkos x)
Ska ta bild på den så fort jag, uhm..eller förresten, jag ber någon annan ta bild med sin kamera på den så ni får se :)!

Tillråga på allt var det snöstorm utomhus o bilen höll på att blåsa av vägen, men inte gjorde det mig någonting sålänge jag satt o lyssnade på dunkadunka i bilen :) hihi

Hann tillomed ta en fika hos pappa och hälsa på sötaste Jenny, som precis är hemkommen från tre veckor i just Miami. Helt underbart, har fått massor med tips på bra shopping o underbara turistmål jag lovat att besöka innan jag åker hem! Ljuvligt! Jag är så himla lycklig just nu!!!!!!!! Crazy:)


                     3 dagar kvar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!