Vad vore jag utan mina nära o kära?

Sådär..nu är resan till Mallorca spikad! The princess is arriving the first of may..
Jag är sååå lyckligt lottad, men en så underbar pojkvän och underbara vänner! 
L o v e l y*

I eftermiddag hörde jag en fågel kvittra att sötaste Tessan kommer med godsaker till mig..hon är väl en pärla? .v


Min lilla tessan <3

Lasse ringde nyss o frågade om jag mådde bättre, I wish I did men nej, tyvärr..jag kommer inte kunna jobba imorgon hur mycket jag än vill :/ fick ringa Peter också o ställa in Olympia på söndag..

Såååååååååååååååååååååååååå trååååååååååkig helg jag kommer att haaaa...

K I L L  M E !

M
enmen..får överleva :)

..saknar min Chrissybaby*
<3 you darling..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman! sen kommer vi ner o bombaderar lyan i augusti!!:D<3

2010-03-12 @ 19:47:32
Postat av: Johanna

Hahahaha.. SÅKLART baby, ni får inte lov till något annat ;)

2010-03-13 @ 14:11:26
URL: http://totallymoi.blogg.se/
Postat av: Tessan

Lovelove <3

2010-03-14 @ 16:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!