Sleepy Sunday

Helt slut efter helgen..jobbade 9 timmar i fredags o 15 igår, när jag ställde mig upp imorse kändes det som jag sod på häftstift..och huvet kändes som ett bowlingklot..sen har jag typ blåmärken överallt, haha ;p va hände igår liksom?

Så kvällen väntar myyyyyys bigtime.. nyss varit o handlat Olw-hjärtan, grillchips, coca cola och schweizernöt-marabou :) mmmm* Ska tända lite ljus o vira in mig själv i mitt stoa duntäcke o bara mysa hela kvällen!
Snart kommer baby in på msn, längtar så tills jag är i hans famn igen.. <3 you, blueberry!

20 dagar kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!