Hey, soul sister!

Goodafternoon sunshine.. för attans va solen skiner hääär! :) heelt underbart..

Gårdagen blev vinmys hemma hos mig, Marwa o jag pratade huvuden av varandra o sjöng med till Arvingarna o Carola! Hahah, jaaruu..fråga mig inte vad som hände där ;) men fyfan va kul vi hade!
Sen blev det vidare ner till Pub Ro, där vi mötte upp sötaste Johanna.. det blev Skagentoast och vitt vin, men varför det radades upp med shottar hela tiden förstod jag aldrig. Heller inte vem som betalade för dem? haha, i suppose someone else..för ingen av oss fick dem på notan ;)
Vidare blev det ju..även om vi såklart varken borde eller skulle - Utposten. Där vi mötte upp Johannas lilla flirt och hans vänner..

En helt underbar kväll helt enkelt.. tack tjejer, ni är underbara! ♥

Här bjuder jag på en skön fredagslåt..[inspired by Yohanna]




15 dagar kvar nu bara :) miss you sooo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!