Fight for your right!

På lite bättre humör idag.. nu är iallafall bollen i rullning!

Det första jag gjorde imorse var att ringa hyresgästföreningen, sedan miljö och hälsovårdsmyndigheten.
Herregud, att min hyrevärd inte bara hade kunnat kompromissa..allting hade bara blivit så mycket lättare - för honom. Jag skiter i vilket..det är han som får skämmas! Och som kanske, om jag har tur, blir mig återbetalningsskyldig.
Men man blir bara så trött..

Ikväll bär det av mot Utposten och torsdagsrea med tjejerna! :)
Känns som jag behöver det..
Kommer frysa röven av mig när jag kommer hem o ska sova, men vafan, då har jag iallafall haft en trevlig kväll, haha ;)

Ville bara säga att Therese är underbar! <3
Min lilla muffin :) du har ställt upp när jag behövt prata, om de så varit kl 3 på natten.. kommit med massa muffins o brownies för att muntra upp och hållt mig sällskap när jag som mest behövt det!
puss på dig, princess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!