Carpe Diem..

"Lev varje dag som om det vore din sista.."

Gårdagen var underbar, en heldag i Danmark m baby. Efter ännu en lägenhetsvisning på kvällen blev det lite fest tsms m Fia, Tessan o Joacim. Wonderful <3


Tessan o Fia i min soffa..

Idag har jag o Chrissy varit på Väla o shoppat bort ytterligare en del pengar. O vi älskar de! :)
Kvällen bjuder på tacos o massa kärleksmys. Till dessert bestämde vi oss för en stooor ostbricka med massa vindruvor, oliver, grönmögel o vitmögel, gräddost o masssa kex :) muuuuummmaaa..
Nu måste jag fixa det sista på vår tacobuffe innan chrissy kommer hem efter sin 20 minuters tripp till Solarieöarna.

Ta hand om er mina fina läsare..
Och glöm inte att dagen du lever idag kommer aldrig igen,
den är er att vinna eller förlora..

* * C a r p e   D i e m * *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!