Back to the 80's

Nyss vaknat, yrvaken sitter jag här med min kopp kaffe o undrar hur man kan sova så mycket som jag.
Inatt drömde jag att jag var gravid. Det var alldeles underbart. Men det får allt vänta några år..vid tidigast 25 kan jag tänka mig att bli mamma. Men drömma går ju :)

Idag är det åter till jobb..efter, hmmm, nästan 3 veckors ledighet. Känns som myrorna kryllar i mina byxor :p
Det är bara o plinga om någon behöver hjälp, jag ställer mer än gärna upp på lite extratimmar :) lite dåligt med timmar nu i jan/feb.. Ikväll är det dansbandskampen som kommer på besök, vad finns att förvänta?

Imorgon nalkas personalfest..wee, vad om inte 80-tals tema? :)
Får se vad man spökar ut sig till..och om man lyckas få chris att klä ut sig med. Tror tyvärr inte det..


Jag gillar ju rosa..något sånt här kanske? o rosa spray hårfärg..


Kommentarer
Postat av: Johanna

tack för en mysig pratstund idag gumman!:)

2010-01-11 @ 17:08:57
URL: http://jnilsson.webblogg.se/
Postat av: Johanna

tack själv, baby.. :) du vet vart jag finns om det är någonting, vadsom närsom :)

2010-01-12 @ 15:07:59
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!