Vart är julstämningen?

Tjingeling sötnosar.

Jag kom o tänka på något idag..snart är det julafton! Helt galet! Känns jättekonstigt..iallafall för mig, blir alldeles förvirrad med alla palmer o värmen. Min kropp förstår inte vad som händer. Jag som ville ha julkänsla :$
Hoppas ni har det i Sverige iallafall, där borde vara kallt o massa snö? Iallafall vad pappa sa när jag ringde hem senast.. fast jag gillar ju värmen så ska inte klaga :) dock är det lite kyligare här för tillfället då vindar från Canada blåst in över Miami o gjort att temperaturen gått ner till, idag 16 grader.. fast då är det ju nästan som svensk sommar ;)


Trots allt fint julpynt o alla fina julgranar är julstämningen som bortblåst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!