Chrissyyydaayy..

Vilken uuuunderbar daag! :D
Inte nog med att det är helt underbart väder, CHRISSY KOMMER JU HEM INATT!!!!

Först till jobb nu vid 15, göra vid viplounchen till Sarah Dawn Finer o hennes crew. Nej, dem är inte kräsna..bah! Värsta lång listan med bekvämligheter bara till dem. Men okej, Super Jonna fix :) hihi
Sen slutar man, jag fick låna snälla mammas bil så då kör man racerfart hem..och om det blir som jag antar så ska Chrissy va hos mig när jag kommer inom dörrarna! Guuuuuuuuud jag kommer bli helt knäsvag när jag äntligen får träffa honom igen. Som en liten flicka :$ .. Baby, I love you..





Im soooo happpyyyy.... pusss på alla!!!!! :) :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!