Boven i mitt drama kallas kärlek

Min helg har varit hektisk. Härligt, äntligen känner man att man lever :D
Söndagen var helgens allra bästa dag, den spenderade jag tillsammans m Benny. Jag vet inte om jag börjar tycka om honom för mycket för mitt eget bästa nu.. Hm, känns nästan så.

(Ängeln: Mitt hjärta börjar få vingar o i mina mage virvlar fjärilar runt.
Vad är det om inte förälskelse?
Djävulen: Äsh, struntprat Johanna..din biljett är bokad o du åker om en månad, det kommer bli hur bra som helst! Ditt livs roligaste sommar o inga killar ska behöva vara orsaken till att du stannar hemma! Skärpning!
Ängeln: Varför träffade jag Dig just nu..?)

Igår var jag ledig, åh gud..måste berätta en sak! Jag lånade 2 böcker på biblioteket, tusen strålande solar och och och BOVEN I MITT DRAMA KALLAS KÄRLEK. ååååh gud, låna denna boken säger jag bara! Sjukt bra författare.
Till er som känner mig..ja, det var exakt så jag kände..o tårarna slutade aldrig o trilla ner för mina kinder när jag med någon annans ord läste om mina känslor och hur illa någon annan, liksom jag blivit behandlad. Det kändes underligt o på samma vis skönt att inte bara jag varit så dum..och blåögd..o ensam..

                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!