Tjejtjusad? :)

När jag tittade ut från mitt fönster nyss såg jag en läskig tant, hon stod med huvudet djupt ner i våra soptunnor.
Hon har säkert ingenstans o ta vägen och är glad för allt hon kan hitta, men hon var lite läbbig tycker jag..

På tal om läbbig så var det precis en tjej som addade mig på msn. Jag tänkte att det kanske var någon från bartenderkursen men ack nej, det var så mycket värre. Hon hade tydligen spanat in mig på facebook och aldrig tidigare sett en så vacker tjej som mig. Hon ville att jag skulle ta det som en komplimang när jag vänligt berättade att jag var hetero. Sen sa hon att hon var min kvinnliga beundrare och undrade varför jag var så hetero. Jag sa åt henne att jag helt enkelt inte tänder på tjejer. Hon försökte övertala mig till att testa inan jag uttalade mig, jag skulle tydligen bli så positivt överraskad. När jag sedan sa att jag redan testat blev hon förvånad och förstod inte alls hur jag inte kunde tycka om det. Sedan orkade jag inte prata med henne längre och snirklade mig snyggt ur konversationen och blockerade henne..

Har jag blivit tjejtjusad nu? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var hon full eller? Menar, Du den vackraste hon sett? haha

2009-08-09 @ 14:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!