En sväng på stan med Therese

Idag steg jag upp tidigt, hade bestämt mig för att städa o rymma upp lite..
Nu har jag tvättat 3 maskiner, diskat, städat, och dammsugit. Snart kommer Therese, som är barnledig idag, ner till stan o vi ska gå en sväng.. Har lovat o vara smakråd är hon ska välja klänning till bröllopet hon ska till i helgen. Jonna fix :) Själv har jag hittat 3 Gina-klänningar som jag bara måste ha..
Såna everyday-use i Mallis.. :)

Det börjar pirra i magen nu..jag känner att Mallorca börjar närma sig med stormsteg..

Dagens bästa upptäckt.. Jag har hittat Unni Drougges blogg! :D

Skriver mer ikväll! :) ha de fajnt sålänge.


Kommentarer
Postat av: Senchy

Gina ROCKS!! =) haha

2009-04-09 @ 09:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!