2 dagar kvar!

Solen skiner o ler mot mig, jag börjar äntligen få ordning på allt..så skönt! Trodde aldrig att jag skulle bli klar!
Dagen har jag förutom en middag på Hjalmars, ägnat åt städning. Nu ser man äntligen golven igen, och väggarna har fått tillbaka sit ordinarie vita färg.. Naje, så farligt var det inte men det var verkligen ruskigt skitigt efter att byggkillarna varit här. Men efter 3 timmars svettigt slitande (o med mammas hjälp såklart :) ) var lägenheten som ny igen.

Jag har kommit på en grej..
jag står helt enkelt inte ut med o vara ensam. Can't take it.
Antgingen är jag översocial eller också vet jag inte. Men jag försökte börja städa själv, men då ringde jag Martin o bad honom komma över på kaffe. Han gjorde det o då kunde jag städa jättesnabbt. Måste ha folk omkring mig för att funka normalt, lite sjukt eller också är jag bara odiciplinerad. Då är det sistnämnda nog troligast.

Nu är det bara 2 dagar kvar..tiills jag lämnar Sverige. :)
Jag blir bara gladare o gladare för varje dag som går..fast jag vet inte, jag har nog bara inte hunnit inse att jag verkligen ska iväg.
Verkligheten hinner väl ikapp mig så småningom..

Nej nu ska jag sätta mig med ett glas vin o titta på den svenska solnedgången..adios amigos :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Skönt

2009-05-06 @ 11:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!