Aouch!

Gosh, gjorde typ ihjälont att få massage.. Men de va de värt, nu känner man sig mycket lättare och smidigare på något sätt. Grejen var att det var liksom ingen avslappnande massage jag gick på, utan medicinsk. Hon sa drick mycket vatten nu och ta huvudvärkstabletter, för du kommer garanterat få ont i huvudet under dagen. She was right. Men det är sjukt va mycket muskelknutor och skit man har i musklerna som man inte borde ha, men som man inte ens vet om existerar. Som Mirela som masserade mig sa, "det visste du inte att du hade såhär ont va?" haha nej, de trodde jag inte. Men nu är jag lite botad iallafall :) och som man säger varje gång, man borde unna sig det väldigt mycket oftare än man gör.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!