My New Years Eve!

Heej! Äntligen hemma o tillbaka vid min kära blogg igen! Saknat att få skriva faktiskt, även om jag haft en supernyår o hur kul som helst! Först, åkte upp med tåget i fredags o söta Jenny mötte mig på stationen. Vi gick en sväng i Nordstan för att hitta en svart kofta o ett par genomskinliga strumpbyxor till kvällens outfit. Vi fick krupp på alla tok-människor så vi skyndade oss inom systembolaget för att sedan ta oss hem till henne. Väl hemma satte vi på hög musik, drack vin o laddade inför kvällen. Sminkade o klara åkte vi in till stan igen o till Restaurang Victoria, där det serverades trerätters middag, vin och champagne.

Förrätten
Varmrätten
Desserten

Yum! De va delicious! Dock fick min lilla mage en chock, för jag hade glömt äta på hela dagen så när den fick så mycket mat på en o samma gång blev den alldeles förskräckt! Men de gick bra sen :)
Efter middagen gick vi ner en våning o festade loss på vad som liknade någon sorts charterbar där personalen var fullare än både mej o Jenny tsms! Haha, gosh ni skulle sett killen.. No names no shames!
Vidare till Park Lane där Peter Siepen spårade ur.. och spelade världens sämsta (!) musik, stackarn.. han borde nog hållt igång när han var i sitt esse, men de var nog några år sedan nu.. Anyway, jag o Jenny lät oss inte påverkas av musiken utan hade istället roligare än någonsin! So this i my new years! Hur var eran?
Lite i efterskott, men..
SKÅL o GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS!

Kommentarer
Postat av: kitte

Wow så snygg du är !! Ihhh blir alltid avis på dina kläder ..

Har du ingen bild på hela outfiten ? Puss

2012-01-03 @ 16:58:54
Postat av: malin

Finaste Johanna i hetaste klänningen!!! ♥

2012-01-04 @ 21:19:46
URL: http://emaelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!