Invecklat

Okej okej okej.. de va inte vad jag förväntade mig! Hade väldigt mycket sämre syn än jag trodde - fast bara på ena ögat! Mitt högra var det sämstaste, var översynt och hade grovt brytningsfel medan jag på mitt vänstra bara var lite närsynt. Hur sjukt är då inte de? -0.25 på vänster och +0.25, -1.25 och 180° på de högra! Ni med linser eller glasögon förstår säkert vad jag menar ;)
För att de va så knasigt o kruxigt så fick dem specialbeställa mina linser och alltså fick jag dem inte med mig hem idag, utan har bokat en ny tid för provning o tillpassning. Men det är nog läge att jag faktiskt har på mig mina glasögon fram till dess! :p
Nu blir det pasta carbonara! Sen teledejt med söta Malin! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Helena

Tyckte väl jag kände igen henne ;) Har varit där inne ett par gånger och jobbat och har träffat henne där :)

2012-01-04 @ 17:07:18
URL: http://helenasjolund.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag är ju timanställd så är på alla avdelningar på hela plan 4 så har bara träffat henne några gånger :)



Njae det som jag tycker är svårt med bloggdesign är att få det så som jag tänker mig, hade jag kunnat photoshop så hade det nog varit lite roligare för man kan göra så mycket mer.

Hur hade du tänkt du ville ha din blogg då ? lättare för mig att fråga så jag vet om jag kan eller inte haha :)

2012-01-04 @ 18:18:53
URL: http://helenasjolund.blogg.se/
Postat av: Kitte, mamma till Nicole & tvilling gravid

.. har själv linser , är heller ingen GLASÖGON människa ;) .. bara på kvällar här hemma hihi..



Puss btw nu vill vi alla se bild på dig och dina brillor ;)

2012-01-04 @ 21:16:43
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!