Underbar dag!

Åh förlåt jag är sämst på att blogga på senaste tiden. Dessutom hade jag inge batteri på min kamera så kunde inte ta några bilder. Men vi var i Danmark o myste iallafall, vädret var underbart. Klarblå himml och solen stod som högst på himlen, brr men kallt var det! Typ -12 skulle jag tro. Vi tog Aurora över och Tycho Brahe hem. Åt den klassiska pölsen på båten såklart, det är ju givet när man ska till Danmark. Gud va Tycho Brahe blivi fin, inte visste jag dem hade renoverat den.. Längesen man åkte nu :)


Scandlinesen på Sundet

Sen kom vi hem, lagade lite mat o bytte om, sen åkte vi hem till lilla farmor på fika. Hon är så söt, men de börjar märkas hon är gammal nu.. hon var lite förvirrad när hon pratade. Menmen, hon är ju trots allt snart 90 år så vore väl skumt om inte åldern tog ut si rätt?

Sen gick vi ner till min rara pappa för plockmat, drinkar och kortspel. Jättemysigt. Jag o pappa var dem som vann mest, C gick det inte så bra för =/ Men som tur är har han ju tur i kärlek istället, ellerhur? ;) hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!