Påskdagen

Godmorning my Easterbunnys.
Jag tog lite sovmorgon idag.. kände mig värd det :) så nu sitter jag med världens största kaffemugg och tittar runt på mina älskade vänners bloggar. Alla ser ut att ha haft en mysig påsk. Vi i vår familj har väl inte riktigt firat påsken som en så stor högtid, och ännu mindre sedan mina föräldrar skiljde sig. Och det blev så även denna påsken.. men mig gör det ingenting, jag är mer en midsommar-, jul- och nyårstjej :) Firar man inte dom högtiderna med mig så blir jag ledsen!

Ska strax ta och leta upp min vita skjorta och stryka den, för klockan 15 börjar jag jobba. Det är ju toppmatch idag (inte för att jag har någon koll, men det är vad jag hört) HIF möter Elfsborg. Hoppas det blir mycket folk, det är alltid roligare för då går tiden så mycket snabbare! Tjingeling på er! Hoppas ni har en fortsatt mysig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!