Lyckad shopping?

Nja, sådär. Meningen med hela Väla-trippen var en ny bekini, fick jag någon?
Nej. Provade jag minst tre i varje butik? Ja. Suck, petig tjej? Ja.

Därför jag ska direkt in på VS, Nelly m fl nu och se vad dem har att erbjuda!
Anyways, här har ni vad jag iallafall fick med mig hem! :)


Lite sexig måste man ju vara ;)


En ny kalender behövde jag, sen lite våriga färger
på nagellacket skadar ju aldrig :)..


Hur fin? Liknar mig på omslaget :$


En vårig klänning med blommmor i tusental som det stod Johanna
på var tvungen att få följa med hem..


En sommarklänning till dem heta dagarna på stranden..


Och en fin liten lila lampa som passar min vägg på pricken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!