Behöver nagelmodeller!

Nu har jag en liten fråga till er, mina små änglar! Jag kommer behöva nagelmodeller framöver och behöver eran hjälp.. någon som är intresserad utav detta? Ring, smsa, mejla eller skriv en kommentrar i detta inlägget om ni är det. Jag kan inte lova att alla kommer få chansen, men jag vill ju bli bäst på det jag gör och ju mer jag över ju bättre blir jag :) så..

För mina nagelmodeller tar jag 200kr per set, fram tills dagen då jag är färdigutbildad. Detta måste göras då materialkostanden måste täckas. Jag själv tycker att det är superbilligt, men det finns alltid dem som inte tycker det och har funderingar, men nu vet ni alltså. Jag uppskattar all er hjälp och jag lovar er, ni kommer inte bli besvikna.. jag är alldeles för perfektionist för att misslyckas med någonting (dvs göra fula naglar) :) puss på er!


Kommentarer
Postat av: Johanna simberg

Det låter lockade för mig :-) efter min mamma ledighet skulle jag kunna tänka mig o bli lite fin :-)

2012-04-03 @ 21:28:18
Postat av: Kitte

Vart går du o utbildar dig ?

Jag går ju också , fick dock ta paus resten av min grav...



Det är jätte kul :)

2012-04-03 @ 22:42:35
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Heeej på dig!

Allt bra? Du får ta och komma till Göteborg och göra på mig ;)

Kram Mathilda W (Miami)

2012-04-03 @ 23:48:30
Postat av: Jenny

Låter lockande! Är helt klart intresserad! Vi är vänner på Facebook.

Jenny Nilsson , syster till Robin

2012-04-04 @ 14:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!