Godmorgon Världen!

Vaknade för 5 minuter sedan av att min pappa ringde, men de gjorde inget.. skulle ändå gå upp klockan tio så :) Min telefon har fortf inte börjat fungera, gör den inte det idag så blir jag faktiskt sur! Men det tror jag faktiskt att den gör.. gäller o vara positiv, ellerhur ;)

Vad står på schemat idag då? Danny kommer o hämar några saker han glömt här.. Åååååh, min lilla pojkvän kanske får för sig att komma ner, det hade ju varit hur mysigt som helst :) Isåfall blir det god middag o kärleksmys ikväll. Håll tummarna för mig att han kommer, ni med :) behöver pussas o kramas.



(Ps. Skynda Chrissy, jag saknar dig ♥) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!