Trevlig helg på er!

Tjingeling i lingonskogen!
 (bokstavligt talat, vart jag än vänder mitt ansikte ser jag bara skog skog skog.. mysigt :)

Hur har er helg varit hittills? Jag & Chrissy har myst här hos hans föräldrar, igår var vi först i borås o shoppade o när vi kom hem bjöd söta stefan o ann-katrin på välkomstmiddag med hummer och räkor o massa mums! Ikväll bär det av till Borås för att Chrissy ska bjuda sina föräldrar och syster på middag. Sen stannar vi kvar o går ut tsms m Sebbo o Rebecka, ska bli trevligt för det är första gången jag träffar hans flickvän.

Hoppas ni alla får en fortsatt underbar helg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!